نسل چهارم موشک نقطه زن فاتح 110

نسل چهارم موشک فاتح 110 با قابلیت نقطه‌زنی با برد بیش از 300 کیلومتر،توسط سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع با موفقیت آزمایش شد.

با استفاده از روش‌های هدایتی نوین ،سیستم نقطه زنی بر روی موشک نصب و در آزمایش پروازی انجام شده، توانایی آن در اصابت به هدف ، بدون انحراف اثبات گردید و علاوه بر افزودن قابلیت جدیدی به توانمندیهای عملیاتی نیروهای مسلح ،ایران را جزو معدود کشورهای تولید کننده این نوع از موشک در سطح دنیا قرار داد.

در سه نسل قبلی سرعت عمل در پرتاب، قدرت تخریب بالا و دقت در هدف‌گیری متعارف حاصل شده بود و امروز اضافه بر قابلیت‌های قبلی، نیروهای مسلح کشورمان قادر خواهند بود با نسل چهارم موشک فاتح 110،اهداف زمینی و دریایی، نقاط تجمع دشمن، مراکز فرماندهی، سایت‌های موشکی، زاغه‌های مهمات ،رادراها و سایر اهداف مورد نظر را به صورت نقطه‌ای مورد هدف قرار داده و منهدم کنند.

در برنامه های آتی همه موشک های ساخت وزارت دفاع ،به این قابلیت مجهز خواهند شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 15 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط A.s

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً